В Cosori Bulgaria вярваме в бързото и коректното отношение към всеки наш клиент. Откакто марката е на българския пазар, с гордост можем да споделим, че сме получили стотици позитивни коментари във връзка с обслужването на клиенти, консултирането им и сервизно обслужване.

Гаранционни условия

Гаранция за продукта Cosori: две (2) години гаранция

Фирма 8Трейд ООД (ЕИК:205593738), като ексклузивен вносител на продукти с марка Cosori за България, гарантира, че продуктите няма да има дефекти в материала и изработката за период от 2 години от датата на първоначалната покупка (“Ограничен гаранционен период”), при условие че продуктите са използвани в съответствие с инструкциите за употреба и поддръжка (напр. в предвидената среда и при нормални обстоятелства).

Гаранцията и сервизното обслужване на всички уреди важат единствено за продукти, закупени от официалния сайт на Cosori за България, както и от официалните дистрибутори за страната, които можете да откриете тук.

Нужна информация, за да разгледаме гаранционна претенция?

  • Вашето име, имейл адрес или телефонен номер.
  • Доказателство за покупката (номер на поръчка от cosori.bg, фактура или касова бележка издадена от 8Трейд ООД или официален дистрибутор за България).
  • Максимално подробно описание на проблема.
  • По избор, снимки или кратко видео, с цел максимално точна диагностика на възникналия проблем.
  • Не е нужно да предоставите пълен комплект на уреда.
  • Не е нужно да пазите оригиналната опаковка/кашон.

Стъпки за заявка на гаранционно обслужване

  1. Изпратете заявка за сервизно обслужване, като попълните формата на тази страница
  2. Почистете, опаковайте и изпратете уреда до посочения офис на Спиди за сметка наша сметка
  3. Уредът ви ще бъде диагностициран в наш сервиз в рамките на 7 работни дни.
  4. При призната гаранционна претенция, ще получите отремонтираният Ви уред или нов уред напълно безплатно.

Предимства на ограничената ви гаранция

По време на периода на ограничена гаранция и при спазване на настоящата Политика за ограничена гаранция, 8Трейд ООД, по своя собствена и изключителна преценка, или (i) ще възстанови сумата за покупката, (ii) ще поправи всички дефекти в материала или изработката, или (iii) ще замени продукта с друг продукт на същата или по-висока стойност.

Покритие

Тази ограничена гаранция се отнася само за първоначалния потребител, закупил продукта, и не може да се прехвърля на никой следващ собственик на продукта, независимо дали продуктът е прехвърлил собствеността си по време на определения срок на ограничената гаранция. Първоначалният купувач потребител трябва да предостави потвърждение на дефекта или неизправността и доказателство за датата на покупката, за да претендира за предимствата на ограничената гаранция.

Важно! Внимавайте за неоторизирани дилъри или продавачи

Тази ограничена гаранция не се отнася за продукти, закупени от неоторизирани дилъри или продавачи. Ограничената гаранция на 8Трейд ООД се разпростира само върху продукти, закупени от упълномощени дилъри или продавачи, които подлежат на контрол на качеството на 8Трейд ООД и са се съгласили да спазват нейния контрол на качеството. Моля, имайте предвид, че продукти, закупени от неоторизиран уебсайт или търговец, може да са фалшиви, използвани, дефектни или да не са предназначени за употреба нашата страна. Можете да защитите себе си и своите продукти, като се уверите, че купувате само от 8Трейд ООД или от нейните оторизирани търговци.

Ако имате въпроси относно конкретен продавач или смятате, че може да сте закупили продукта си от неоторизиран продавач, моля, свържете се с нашият екип за обслужване на клиенти чрез info@cosori.bg.

Какво не е покрито?

  • Нормално износване, включително части, които могат да се износят с течение на времето.
  • Ако доказателството за покупка е било променено по някакъв начин или е станало нечетливо.
  • Ако номерът на модела, серийният номер или кодът за датата на производство върху продукта са били променени, премахнати или направени нечетливи.
  • Ако продуктът е променен в сравнение с първоначалното му състояние;
  • Ако продуктът не е бил използван в съответствие с указанията и инструкциите в ръководството за потребителя.
  • За повреди, причинени от свързване на периферни устройства, допълнително оборудване или аксесоари, различни от препоръчаните в ръководството за потребителя.
  • За повреди или дефекти, причинени от злополука, злоупотреба, неправилна употреба или неправилна или неадекватна поддръжка.
  • За щети или дефекти, причинени от обслужване или ремонт на продукта, извършени от неоторизиран доставчик на услуги или от лице, различно от 8Трейд ООД.
  • За повреди или дефекти, възникнали при търговска употреба, употреба под наем или всякаква употреба, за която продуктът не е предназначен.
  • Ако устройството е било повредено, включително, но не само, ако е повредено от животни, мълния, необичайно напрежение, пожар, природно бедствие, транспорт, миялна машина или вода (освен ако в ръководството за потребителя изрично не е посочено, че продуктът може да се мие в миялна машина).
  • Случайни и последващи щети.
  • За щети или дефекти, които надвишават стойността на продукта.